Hanne Thorsdalen Styhr

mandag 12. november 2012

Ny almanakk og skissebok for kreativt bruk!

Jeg er av de som synes det er spennende når det kommer ut nye årskalendere(almanakker). Tror dette henger igjen fra skoledagbøkene som vi hadde under skoletiden. De fylte jeg med masse bilder, billetter og andre minner til jeg på slutten av skoleåret ikke fikk igjen boka. he, he...Jeg har noen av de et eller annet sted... finner jeg de så skal jeg poste et bilde.. he,he..


Min fine nye almanakk og ny litt anonym skissebok.
I ettertiden har jeg prøvd ut de mere "proffe" og business utseende almanakkene, men de blir så kjedelige for et kreativt sinn!!! Så... det ender med at jeg ikke bruker de i det hele tatt. :(
De siste årene har jeg brukt både kalenderen på gmail kontoen og mobilen. Praktisk når det er ting du MÅ huske, siden du kan sette opp alarmer for varsling. Meeeeen, det er jo ikke helt det samme, så i dag har jeg kjøpt meg ny fiiiiiiiiin bok,

og kan omtrent ikke vente til jeg skal begynne å bruke den. Så får vi se da, om jeg  kommer inn i vanen igjen med å skrive opp istedenfor at alt går digitalt.

I tillegg har jeg fått kjøpt meg ny skissebok! En riktig nok litt anonym og kjedelig men jeg fant ikke annet. Så da får jeg heller fylle den med masse kreative ideer istedet. :D


Skissebøkene er fylt med masse notater, skisser og her er det også noen fjær.
Jeg har et utall av skissebøker, som er fylt med masse skisser og ideer, notater og huskelister, dagbok m.m. Jeg har bestandig minst en med meg i vesken, og føler meg ganske  febrilsk hvis jeg har glemt den hjemme(tror jeg er avhengig).

Den jeg har hatt med meg den siste tiden er med en nydelig alv på utsiden. Den er nå snart full og i tillegg ganske slitt i kantene, så snart går alveskisseboken inn i bokhyllen sammen med de andre.
Jeg tror neppe jeg får mulighet til å bruke alle ideene, så jeg går og grubler på hva jeg kan gjøre med de
(har et par ideer ja... ) Jeg har en del skisser til klær som jeg har lyst til å få skapt for jeg finner nesten ikke klær jeg liker i butikkene og ender opp med kompromisser. Da jeg ikke er noe drivjern med nål og tråd(er utrolig utålmodig på det området), så er det godt mulig at jeg må sette bort den jobben, men så var det det med penger da...

Hvordan er det med dere? Har dere slike skissebøker eller hvordan tar dere vare på ideer dere får? Hadde vært morsomt å høre :)

Alveskisseboken min er snart klar for arkivering.


Det har blitt noen skissebøker i løpet av de siste årene.
Her er det masse ideer til smykker, klær , forretningsideer,
dagboknotater mm. Lurer på hvordan jeg skal få brukt alt dette?  hmmm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar